השרה רגב: "לא אתמודד מול דרעי על משרד הפנים" • האזינו

    איתי גדסי No Comments on השרה רגב: "לא אתמודד מול דרעי על משרד הפנים" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים הגיש שר הפנים סילבן שלום את התפטרותו מתפקידו ובשל כך נוצר חלל סביב התפקיד הנוצץ במשרד הפנים.

    מלבד שרים בליכוד שלוטשים עיניים על התפקיד – מי שדרש אותו עוד בתקופת טרום הבחירות הוא שר הפריפריה אריה דרעי שלבסוף הסתפק במשרד הכלכלה שממנו הגיע למשרד הפריפריה.

    הערב (שני) הבהירה שרת התרבות מירי רגב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' כי "לא אתמודד על התפקיד מול דרעי, אם דרעי ידרוש את התפקיד לא אדרוש אותו, זה בוודאי תפקיד מעניין אבל קודם כל ההסכמים הקואליציוניים".

    יצוין, כי בסיעת הליכוד לוחצים על ראש הממשלה בנימין נתניהו להשאיר את תיק הפנים בידי הליכוד. אך אמש בכנס פעילים שנערך ברמת גן לקראת הבחירות למרכז הליכוד, נשאל ראש הממשלה על כך, ואף הפצירו בו הנוכחים להותיר את התיק בליכוד. נתניהו השיב בהלצה ואמר כי "אתייעץ עם שר הפנים, ואחליט". כמו"כ, פיזר נתניהו יותר מרמז אחד שהוא ממתין להחלטתו של השר דרעי.

    מנגד, מקורבי דרעי אומרים ל'קול חי' כי השר טרם החליט בנושא. אך לדבריהם היות ואין בנמצא תיק אחר, הרי שתיק הפנים ימצא את דרכו לש"ס.

    סוגיית השבת

    בהמשך הראיון ב'קול חי' התייחסה השרה רגב לסוגיית השבת שעומדת כיום בפני דיון הציבורי אומר כי "הלוואי שכל יהודי יוכל לשמור שבת, הלוואי שנוכל לפעול לכך, אבל בדרך כלל בית המשפט לא משנה מה שסביב הסטטוס קוו".

    עוד הוסיפה רגב כי "אחת הסיבות שדרעי עזב את משרד הכלכלה כי הוא לא רצה להתעסק עם נושא השבת", לדבריה, "אנחנו צריכים לצמצם את אותם מקומות שאנשים צריכים לעבוד בשבת, אין סיבה להגדיל את המסחר, כל השבוע יש אופציה לעבוד למה דווקא בשבת?".

    "צריך יום מנוחה סוציאלי, ואנחנו צריכים לאפשר לכל אדם במדינת ישראל לנוח יום בשבוע, גם לחילוני", הוסיפה רגב.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות